Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2012

Η χαράδρα της συνέχειας της λογικής

Αναβιώνω παλιές στιγμές. Κάθε φορά νοιώθω το ίδιο. Και ποτέ δεν ξέρω τι να γράψω. Πάντα η σκέψεις μου είναι τόσες, που μόλις πάω να τις αποτυπώσω χάνονται. Μήπως τελικά δεν είναι πραγματικές σκέψεις; Μήπως είναι απλά ιδέα μου ότι σκέφτομαι;

Γιατί ποτέ δεν μπορώ να πω αυτό που έχω στο μυαλό μου; Και παραπέρα, γιατί δεν μπορώ ποτέ να αναλύσω γραπτώς αυτό που σκέφτομαι, ακόμα και αν η αρχική μου σκέψη είναι σχετικά απλή; Γιατί μπορεί να χρειάζεται να επεξεργάζομαι μια παράγραφο μία ώρα και στο τέλος να βγαίνει μια βλακεία - καλή ώρα;

Και να ξανά το τέλμα που λέγαμε. Η σκέψη μου δεν μπορεί να προχωρήσει. Ή καλύτερα, όχι απαραίτητα η σκέψη μου, αλλά η ανάλυση που αποτυπώνεται στο κείμενο. Δεν μπορώ να προχωρήσω παρακάτω, ώστε, τελικά, να βγει κάποιο συμπέρασμα.

Και τώρα που αναγνωρίστηκε το πρόβλημα, πρέπει να βρεθούν και οι λύσεις. Αλλά ουσιαστικά το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να βρω λύσεις για προβλήματα. Ανακύκλωση. Άπειρη ανακύκλωση για την ακρίβεια. Τι καλά.

Και όπως όλα δείχνουν η συγκεκριμένη δημοσίευση απλά δεν έχει κανένα νόημα, πέραν από μια απλή διατύπωση ενός προβλήματος και ίσως και μια εικονική ψυχολογική ελάφρυνση. Ούτε λύσεις, ούτε προτάσεις, ούτε τίποτε. Νοιώθω σαν κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Ή ακόμα χειρότερη, σαν δεξιά φιλελεύθερη κυβέρνηση που απλά αναλύει (σωστά ή λάθος, αναλόγως οπτικής) τα προβλήματα, αλλά από αποτέλεσμα μηδέν.

Για να μην τα πολυλογώ, λοιπόν (και επειδή εύκολα γίνεται ο υπολογισμός μία ώρα/παράγραφό, άρα πολλές ώρες), αναζητείται λύση από οιοδήποτε καλοπροαίρετο - ή και όχι - άνθρωπο - ή και όχι. Ευελπιστώ να επανέλθω με νέα, όποτε και αν ποτέ υπάρξουν. Μεγάλη υπόσχεση. Είναι η τρίτη ή η τέταρτη δημοσίευση που λέω το ίδιο...


Υ.Γ. τσόντα τραγούδι που θυμήθηκα πρόσφατα, άσχετο με την δημοσίευση, και απλά ήθελα να το βάλω.
 

2 σχόλια:

  1. Μην κάνεις την ανάλυση αυστηρά γραπτώς με ωραίες μεγάλες κι ακριβείς λέξεις. Καν΄την πρόχειρα και ελλειπτικά και μετά συγκρότησε την πλήρως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η προχειρότητα με κάνει να αφαιρούμε και να σκέφτομαι άσχετα!

      Διαγραφή