Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010

Ένας απλός προβληματισμός (ή μήπως κάτι παραπάνω;)!

Άλλη μια βαρετή μέρα, σε έναν γενικά βαρετό μήνα.....

Και ενώ όλοι κάνουν σχέδια για τις διακοπές τους (αν δεν τα έχουν τελειώσει ήδη, ή και αν ακόμα δεν έχουν ήδη πάει διακοπές), εγώ βρίσκομαι πάνω από ένα πληκτρολόγιο και γράφω ένα ακόμη κείμενο, μάλλον χωρίς να έχω σκεφτεί πάλι τον σκοπό της συγγραφής...

Ή μήπως αυτή η τυχαιότητα στην αρχή της συγγραφής είναι κάτι το οποίο επιδιώκω, συνειδητά ή και ασυνείδητα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα...

Βασικά δεν έχω αποφασίσει αν στ’ αλήθεια υπάρχει αυτή η τυχαιότητα. Αυτό που κάποιοι αποκαλούν Θεά Τύχη, κάποιοι άλλοι Μοίρα και κάποιοι τρίτοι Πεπρωμένο. Οπότε έτσι δημιουργούνται τρεις κατηγορίες ανθρώπων, αυτών που πιστεύουν σ’ αυτά, αυτών που δεν πιστεύουν και αυτών που δεν έχουν αποφασίσει...

Επίσης απ’ το μυαλό μου περνάει και ένα άλλο θέμα που απασχολεί γενικά τους ανθρώπους, αλλά έχει απασχολήσει και αρκετούς, κατ’ επάγγελμα (ίσως είναι λίγο αδόκιμο, αλλά μάλλον αυτή είναι η αλήθεια), φιλοσόφους. Η ύπαρξη του Θεού, είτε αυτός είναι ο Θεός των Χριστιανών, είτε των Εβραίων, είτε των Μουσουλμάνων, είτε των Βουδιστών, είτε, είτε, είτε (fill in the gaps). Και σε αυτό το “θέμα” υπάρχουν οι ίδιες τρεις κατηγορίες με πριν. Αυτοί που πιστεύουν, αυτοί που δεν πιστεύουν και αυτοί που δεν έχουν αποφασίσει...

Και τώρα έρχεται η στιγμή της σύνδεσης των δύο που μάλλον είναι και η πιο δύσκολη. Εξ ορισμού προκύπτουν εννέα διαφορετικές κατηγορίες... Κάθε μία διαφορετική, και κάθε μία με το δικό της νόημα... Άλλες λογικές και άλλες όχι και τόσο.

Δεν θα μπω στον κόπο να κάτσω να μιλήσω για το καθένα χωριστά. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου εξ αρχής. Σκοπός μου ήταν η παρουσίαση του προβληματισμού μου με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει και προβληματισμός δικός σου. Ναι σε σένα μιλάω που διαβάζεις τώρα.

Βέβαια αυτό (η ύπαρξη σκοπού του κειμένου) αναιρεί την αρχική μου άποψη, περί τυχαιότητας. Ή μήπως όχι... Εσύ θα το κρίνεις και αυτό...

Αυτά γι’ απόψε ελπίζω να μην σε κούρασα με μπαρούφες, αντίθετα να σε έβαλα σε έναν δρόμο (σωστό ή λάθος, αυτό εσύ θα το κρίνεις) και κάτσεις να προβληματιστείς...


Υ.Γ. Χωρίς να θέλω να επηρεάσω τις σκέψεις σου, τίποτα δεν είναι τυχαίο, τουλάχιστον στο παραπάνω κείμενο.

Υ.Γ.2 Μάλλον αυτό ήθελα να γίνεται και σε μένα όταν μου παρουσιάζεται ένας προβληματισμός κάποιου, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι... Πουτάνα πλύση εγκεφάλου.!.!


BONUS: Όταν γράφω πάντα κάτι με πιάνει και ακούω Θανάση... Οπότε ορίστε και ένα (ακόμη) δείγμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου